Таня Хаджиева е част от екипа на „Наеми“ само от 1 година, а вече всички я търсят за съвети и насоки. Всеки обича компанията й, а новите колеги постоянно искат да им партнира в ролеви игри и първи срещи с клиенти. Известна е със стегнатия и ясен начин, по-който прави първоначалната си презентация. Клиентите казват за нея, че си личи колко много обича работата си и колко е отдадена на това, което прави и затова печели пълното им доверие. Говори 3 езика: френски, италиански и английски. Прекарва по-голяма част от свободното си време сред природата, главно в планината. Харесва ѝ да танцува и ходи на народни танци. Обожава котета. Веднъж дори беше прибрала едно новородено коте в офиса и в последствие целият екип му търсеше дом по приятели и клиенти. Намерихме му, разбира се, защото Танчето е един от най-добрите PRIMO спецове и вдъхновители в намирането на дом за хората и не само…
Как избра професията брокер недвижими имоти?
Винаги съм искала да имам работа, която включва движение и контакт с много и различни хора. Захванах се с търсенето на парцел или къща за родителите ми и установих, че прекарвам почти цялото си свободно време в имотните портали и по огледи, но това не ме натоварва, а ми доставя удоволствие. Така реших да опитам да го превърна в професия.
А какво те доведе точно в PRIMO+ и как установи, че това е твоето място?
Търсех открито отношение, утвърдени професионални стандарти, честност и коректност. Работех като брокер в друга компания. Още тогава бях забелязала отличната работа на колегите от PRIMO+ и професионализма им. Имаше ли тяхна обява, бях убедена, че оглед ще има и че моят клиент ще бъде равнопоставен с техния. По повод една сделка срещнах Даниела Бояджева от PRIMO+. Харесахме се много и като хора и като начин на работа. Паснахме си в подхода към клиента и желанието за коректност и здрави професионални стандарти. Допадна ми също и политиката на редовни обучения, семинари, ролеви игри и тийм билдинги в PRIMO+.
„Primo“ означава „Първи“ – да си първи в това, което правиш. За всички в PRIMO+ e призвание да сме първия избор на клиентите. Според теб какво те прави първия избор на твоите клиенти?
Съдейки по опита ми с тези клиенти, които са ми се доверили, мисля, че те виждат в мен много открит и честен човек , който дава всичко от себе си, за да постигна най-добата сделка за тях, така че да могат те да останат доволни. Обикновено ми казват: „Вижда се веднага, че си харесваш работата и че си много щастлива от това, което правиш.“ И наистина е така. Работя с чисто сърце.
Можеш ли да разкажеш последен такъв случай?
Един апартамент в Красно село. Открих го по обява от собственик в интернет. Обадих се и отидох на първоначална среща. Жената собственик беше доста сдържана в началото, макар че още тогава се усети симпатия и доверие помежду ни. Направих й презентация за това, с какво бих могла да й бъда полезна като личен имотен консултант. Не подписахме договор веднага. Впоследствие й изпратих снимка на пазара и ѝ се обадих да ѝ съобщя реалната пазарна цена на имота, както бях обещала. Такъв е стандартът ни на работа. Бях й обяснила, че реалната пазарна цена е това, което ще даде максимална възможност за печеливша сделка. Тя леко се дистанцира, защото очакваше друга цена, след което сама се убеди, че това е правилната пазарна стратегия и започна да ме търси постоянно за насоки и консултации. Каза ми, че съм единственият човек и брокер, който й е казал истината и това е било в нейна полза. Започна спонтанно да препраща всички обаждания с интерес от апартамента към мен. Така започнахме да работим заедно. Именно тя ми каза, че си личи колко много си обичам работата и как съм отдадена на това, което правя и че го правя с удоволствие. Впоследствие станахме приятелки и дори наскоро си разменихме подаръци за Коледа. Много е приятно да знаеш, че печелиш именно с честната си работа и клиенти и приятели.
Каква е твоята формула за успех в работата?
Да бъда коректна и открита с хората и да се чувствам истински щастлива и отдадена на това, което правя. Това не е достатъчно, разбира се, трябват и усилия и добра организация.
Как можем да привлечем повече колеги брокери да работят професионално и коректно?
Просто трябва да продължаваме в същия дух: да работим по утвърдени стандарти, да работим с отношение към клиента. По този начин ще привлечем не всички, но ще привлечем най-правилните хора, нашите хора. Клиентът има нужда от това и вече умее да го цени.