Научавай всичко първи! Направи личен профил, за да:

  • създаваш филтри за своите търсения
  • сравняваш имоти
  • получаваш известия за корекции в цената на наблюдавани оферти
  • и други полезни опции
Контакти

град София, ж.к. Зона B-5-3
ул. „Отец Паисий“ №15, ет. 1
Email: office@primoplus.bg
Тел: 02 4 42 43 46; 0888 11 88 68

град Велико Търново
бул. „България“ № 2, ет. 2
Email: vt@primoplus.bg
Тел: 062 62 40 40; 0889 89 92 89

 

Брандът Primo+

Мисията на Primo+

ДОВЕРИЕ ЗА НАЙ-ЦЕННИЯ ФИНАНСОВ АКТИВ – ИМОТЪТ

Работим с имоти, но всъщност работим с хора! Хора и емоции! В живота на един човек, имотът добавя стойност под формата на сигурност, уют, стил, качество на живот, семейна среда, доходност и много други. В света на брокерите, имотите са активи, които ако се управляват правилно, повишават качеството на живот на хората. Ние работим и трупаме експертиза с години, за да бъдем доверените консултанти, които всеки човек заслужава. Така можем да дадем най-доброто от себе си при управлението на най-ценните финансови активи на нашите клиенти – имотите.

Погледнато в дълбочина, често имотите могат да имат скрита стойност извън общоприетите рамки. И по точно – правилното управление на нашите нужди свързани с имотите, могат да ни дадат много добавена стойност. Често темата „имоти“ се свързва с цени, пазар, банки, лихви, кв.м., строителство и до там.

Нашата цел е да минем на следващото ниво при работа с имоти, затова работим с отговорите на този въпрос:

Как един човек може да подобри качеството си на живот, личния си стандарт, щастието си, финансовото си състояние?

Ето два примера, които илюстрират нашата мисия в света на недвижимите имоти – не само да работим с имоти, а да помагаме на хората да издигат на следващото ниво своите емоции, финанси и щастие посредством имотите.

Пример 1: За хора, които живеят под наем.

Всеки човек има няколко географски точки в своето ежедневие, които регулярно посещава. Обичайно това е работното място, учебно заведение, спортен център и др. В световен мащаб, пътуването е най-големият консуматор на време. По ирония на съдбата, времето е най-ценния и ограничен актив, който не може да се възстановява.
Когато разполагаме с времето си, правим всички неща, които са важни в живота ни. А когато времето не стига не стига, се лишаваме от неща, които биха ни помогнали да имаме много по-качествен живот. И тук идва практичността на нашата мисия – оптимизирането на 30 минути път в една посока, което прави 60 минути на ден, годишно води до общо между 250 и 300 часа време за придвижване. Ако вземем дължина на среден работен ден от 10 часа, това са 25-30 работни дни на годишна база, които всеки може да вложи в различни дейности от пътуване, задръствания и нерви, а именно: спорт, семейство, сън, новото бизнес начинание. Всички тези дейности неимоверно повишават качеството на живот на всеки човек.

Т.е. правилното управление на имотния ни статус, може драстично да повиши качеството ни на живот. Много малко хора дръзват да разсъждават така, но това е и в основата на нашата мисия, да помогнем на хората да видят различната гледна точка, и да разберат, че имотите могат да дават, но могат и да вземат, ако не ги управляваме правилно.

Пример 2: За хора, които купуват имот.

Една от ключовите думи при покупка на имот е „бюджет“ или каква сума сте готови да платите за един имот. Често клиентите правят компромис с много от изискванията си, за да се вместят в заложения бюджет. Един от компромисите е свързан с локацията. Покупката на имот при направен компромис с локацията води към първия пример, а от там автоматично към лишаване от множество възможности за по-качествен живот.

Решението:

Притежаването на имот е важно за много хора. Това не означава, че трябва да живеем в него. Инвестирането в имоти е едно от решенията, които отговарят на този казус. Закупеният имот се дава под наем, а нашето местоположение го определяме спрямо ежедневните си приоритети и взимаме друг имот под наем.

По този начин решаваме няколко задачи: не живеем в имот, който не искаме (тъй като не са ни стигнали парите), изплащаме актив, живеем там където ни е най-удобно и пестим време, което влагаме в най-важното за нас. А за онези хора, които могат и знаят как да превръщат времето в доход, тази стратегия е безценна.

Ето как не просто говорим за сделки с недвижими имоти, а за това как те се отразяват върху качеството на нашия живот, животът на нашите деца и на всички, които обичаме.

Културата на Primo+

ЗА НАС ТАЙНАТА КЪМ ДОВОЛНИЯ КЛИЕНТ СЕ КРИЕ В ДОВОЛНИЯ ЕКИП.

В Primo+ вярваме, че културата и средата са основополагащи за просперитета както на едно семейство, така и на един бизнес. Затова непрестанно работим в тази насока и никога няма да спрем.

Когато питаме нашите брокери за най-ценните характеристики на Primo+, в отговорите винаги присъстват културата, средата, екипът. Това не е даденост а нещо, което постоянно се гради и развива. Ще се радваме да споделим с Вас всичко, което правим за развитие на културата и средата в Primo+.

Публичен бранд

КАК PRIMO+ СЕ ОТРАЗЯВА ВЪРХУ БИЗНЕСА НА БРОКЕРИТЕ?

Аудиторията, която консумира съдържанието произведено от Primo+ скоро ще надхвърли 100000. Това се отразява върху бизнеса на брокерите в няколко направления:

  •  Разпознаваемост – все повече хора се запознават с бранда, поради нарастващото
    влияние на медията на Primo+;
  •  Доверие – ако си навсякъде и всички те познават, не можеш да се скриеш. Щом не можеш да се криеш, трябва да бъдеш 100% честен и коректен. Клиентите обичат да работя с брандове, които са публични, тъй като им дава сигурност, че няма да попаднат на несъществуващи хора и фирми, ако се наложи да си търсят правата по някакъв повод;
  • Primo+ Academy – първата академия за настоящи и бъдещи рокери в България. Вече две години десетки хиляди гледат предаванията и четат статиите на академията.
  • Предаването „Следващото ниво с Щелян и Георги“ вече регистрира половин милион гледания за малко над 1 година. Всяка седмица гостуват успели българи, които развиват бизнес, спорт и социални дейности от всякакво естество. Тези хора са мост към все по-голяма аудитория, която помага на нашите консултанти да стават все по-разпознаваеми и успешни. Изпълнителни директори на големи компании, които можете да видите в онлайн медиите, телевизиите и по кориците на списанията, разпознават Primo+ като доверен партньор във всяко едно естество.

Имидж в бранша

В БИЗНЕСА С ИМОТИ ИМА ДВЕ СТРАНИ.

Не е тайна за никого, че в бизнеса с имоти има две страни. Много често има двама брокери по една и съща сделка. Липсата на добри взаимоотношения между брокерите могат да застрашат успеха на всяка от страните. Затова работим усърдно и постигаме изключителни резултати за
изграждане на безупречен имидж в индустрията. Primo+ се споменава в обученията и семинарите на не една или две фирми за недвижими имоти, както и на различни конференции с етикет за стандарти, иновации и качество.