Този епизод е наръчник за всеки брокер или собственик на агенция, ако иска да увеличи продажбите си и да не хвърля пари на вятъра!
Какво е “продажбената фуния” за брокерите на имоти и как да я използват? На този и още много други въпроси отговаря Найден Илиев, основател на ИТЕЛ- една от най-големите дигитални агенции в България, в първото предаване за професионалисти в недвижимите имоти “Следващото ниво с Щелян и Георги”. Ето какво още обсъдихме:
– какво е “lead generation” и “client nurturing” и защо те са двата най-важни процеса при продажбите;
– как конкретно да привлечеш потенциални клиенти със стойностен материал;
– кои са пръстените на продажбената фуния и какво се случва при всеки от тях;
– кои са 3-те вида потенциални клиенти;
– кога и защо брокерите изпускат огромно количество бизнес;
– кои са 2-та основни модели за търсене на клиенти и какво се прави повече в България от агенциите за имоти;
– кои са 3% от минимално ефективната доза за търсене на клиенти, които всеки брокер трябва да прави ежедневно за успех в работата си;
– конкретни стратегии и примери за работа със социалните мрежи;
– какъв е изключителният подарък, който направи Найден за членовете на фейсбук групата “Следващото Ниво с Щелян и Георги”
– и още много полезни съвети за вас, професионалисти!