Еп.69: Възражения от клиенти и как да се справим. Q&A с Георги Янков и Щелян Калчев (ВИДЕО)

69-sledvashtoto-nivo

Вижте по-долу бележките на съдържанието по минути и натиснете, за да гледате желаната от вас част.

Бележки на епизода по минути:

1. Вижте кой наш зрител печели наградата, предоставена от госта ни в еп.68 – Димитър Танков. [01:36]

2. Водещите запознават зрителите с темата на предаването. [03:49]

3. Разберете, защо възраженията всъщност са най-вежната част в бизнеса. [08:08]

4. Защо брокерите се вцепеняват в момента, в който чуят възражение? [11:45]

5. Жоро дава съвети за това как да се справяме с възраженията. [13:56]

6. Какво трябва да направи брокера, когато получи възражение? Чуйте съветите подкрепени с примери. [16:59]

7. Жоро набляга на това колко е важно да разберем от къде произлиза възражението на клиента. [22:40]

8. Какво означава да изолираме възражението и защо е добре да го правим? [23:54]

9. Щелян и Жоро обобщават казаното до момента. [25:43]

10. Водещите разиграват няколко сценария с възражения от клиенти. [28:37]

11. Щелян и Жоро отговарят на въпроси от зрителите. [43:26]