Вижте по-долу бележките на съдържанието по минути и натиснете, за да гледате желаната от вас част.
Бележки на епизода по минути:
1. Вижте кои наши зрители печелят 3-те книги, предоставени от госта ни в еп.64 – Еленко Ангелов. [01:23]
2. Водещите запознават зрителите с темата на предаването. [04:18]
3. Чуйте първият съвет, който водещите дават за това как да превърнем клиентите си в наши фенове и партньори. [05:34]
4. Жоро споделя как онлайн и офлайн маркетингът помагат винаги да имаме нов поток от качествени клиенти. [08:17]
5. Щелян коментира важността да задаваме въпроси на клиентите си. [09:33]
6. Научете как да решавате проблемите на клиентите си креативно. [10:44]
7. Чуйте кой е следващият съвет, който ще ви помогне да бъдете дългосрочен партньор на клиентите си и да ги превърнете в лоялни такива. [12:27]
8. Жоро споделя колко е важно да управлявате умело очакванията на клиента. [13:59]
9. Защо е необходимо да бъдем честни и открити пред клиентите си? [15:02]
10. Hеобходимо ли е да даваме обратна връзка на клиентите си регулярно. [16:16]
11. Разберете как да осигурите система, която да работи и без вас. [17:45]
12. Вижте следващият съвет, който ще ви доближи до сърцето на вашите клиенти. [20:39]
13. Научете как да си поискате препоръка от вашите клиенти. [22:05]
14. Защо е важно да поддържаме постоянен контакт с клиентите си? [23:28]
15. Водещите отговарят на зрителски въпроси. [27:00]