📣 Търсим Офис асистент

Локация: София | Пълен работен ден | Дългосрочен ангажимент

Това не е просто работа. Това е възможност да станеш част от компания, която променя стандарта в бранша вече над 20 години – чрез съдържание, етика и иновации.

КОИ СМЕ НИЕ?

Агенция за Недвижими имоти Primo+ е компания, изградена върху почтеност, знания и нестихващ ентусиазъм. Всеки ден работим с единствената мисия – да правим най-добрите сделки за нашите клиенти. Успехът ни е резултат от работата на силен екип, иновативен подход и лична отговорност към всяка сделка. Над 2/3 от клиентите ни идват по препоръка – защото ние не правим компромис с качеството.

ТВОЯТА РОЛЯ:

Комбинация между организационна сила и креативно дигитално присъствие. Ще бъдеш отговорен за ежедневни дейности в помощ на един от търговските ни екипи, комуникация с потенциални клиенти, както и за ключови дигитални маркетинг активности. В следващите 6 месеца ще бъдеш обучен/а в ключови процеси на дигиталния маркетинг и клиентското обслужване. Ако проявиш инициативност – ще можеш да поемеш самостоятелни проекти и да изградиш собствена роля в екипа.

 

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:

🗂 Административна част:

  • Комуникация с потенциални клиенти и запитвания – по имейл и телефон;
  • Въвеждане и управление на данни в специализиран софтуер;
  • Администрация;

💻 Маркетинг част:

  • Създаване и публикуване на съдържание за социални мрежи, блог, e-mail кампании;
  • Подпомагане на ежедневната работа на маркетинг екипа;
  • Сътрудничество с екипа при създаване на креативни материали за онлайн кампании;
  • Изготвяне и презентиране на анализи за ефективността на кампаниите;

 

ПОДХОДЯЩ СИ ЗА НАС, АКО:

  • Обичаш динамиката и се справяш отлично със задачи от различно естество;
  • Владееш комуникацията – както с хора, така и с текстове. По телефон и пред компютър;
  • Умееш да работиш в екип и си проактивен;
  • Организиран си и умееш да приоритизираш;
  • Обичаш дигиталния свят и си любопитен към новите възможности в него;
  • Имаш базови познания и интерес към маркетинг, социални мрежи, AI и реклама.

 

ИЗИСКВАНИЯ:

✅ Отлична езикова грамотност – писмена и говорима;

✅ Отлична компютърна грамотност;

✅Отлично владеене на английски език;

✅Опит със софтуер и приложения за редактиране на видео и снимки. Разбиране на инструменти за управление на социални медии, като Meta Business Suite;

✅Опит в провеждането, оптимизирането и измерването на кампании в социалните мрежи е предимство;

✅ Задълбочено разбиране на платформите на социалните медии (най-вече в органична перспектива) и изграждане/управление на общности. Познанията за платените медии са бонус;

✅ Отлични организационни умения със способност за определяне на приоритети и ефективно управление на времето;

✅Познаване на пазара на недвижими имоти е бонус;

✅ Уменията за обслужване на клиенти са бонус ;

✅ Отлични комуникативни умения и желание за учене;

 

Предимства:
➕ Опит на административна или маркетинг позиция

 

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:

✨ Работа в екип, който се развива и изисква най-доброто от себе си;
📍 Офис в близост до метростанция;
📈 Възможност за израстване в позицията;
🌱 Развитие в няколко професионални посоки – администрация, обслужване на клиенти и дигитален маркетинг;

📚 Програма за вътрешно обучение и достъп до маркетинг ресурси, курсове, подкасти и др.;
📅 Нормирано работно време и ясно структурирани отговорности.
🤝 Работа в компания с уважение към хората и високи професионални стандарти!

 

ГОТОВ ЛИ СИ?

Ако търсиш предизвикателство, което да те развие като личност и професионалист – изпрати ни автобиография и актуална снимка на: office@primoplus.bg!
Очакваме те!