Използваме бисквитки (cookies), за да ви осигурим възможно най-добро преживяване в нашия уеб сайт. Чрез използването на нашия уебсайт Вие се съгласявате с общите условия на сайта и запазването на бисквитки във Вашето устройство.

Допълнителни:

Разширено търсене

Допълнителни:

Разширено търсене

ЩЕЛЯН КАЛЧЕВ, PRIMO+ E ДИРЕКТОР КОНСУЛТАНТ НА ЧЕТВЪРТОТО BNI ДРУЖЕСТВО В БЪЛГАРИЯ


След отличната година за дружеството BNI Успех, неговият прeзидент и съдружник на Агенция за недвижими имоти PRIMO+ Щелян Калчев e поканен за директор консултант за създаването на ново, още по-успешно дружество в страната, което ще носи името BNI PRO.

Предстои официалното учредяване на четвъртото BNI дружество да бъде обявено в близките месеци. Неговата поява е поредно доказателство, че бизнесът с препоръки (от уста на уста) е ефективния начин за привличане на клиенти.

Само за изминалата година членовете на BNI България са спечелили заедно над 1 000 000 лева от сключени сделки по препоръки в дружествата.

Изборът на Щелян Калчев за консултант по основаването на четвъртото дружество в страната е поредно доказателство за неговия професионализъм, а за PRIMO+ е  още една възможност да бъде сред най-добрите компании, които се ползват с доверие на колеги и клиенти!

Всеки, който желае да увеличи качеството и количеството на бизнеса си чрез препоръки и има вяра във философията "даващите получават" може да се свърже с Щелян Калчев, за да провери дали неговата бизнес област все още е свободна в новото дружество. 

Специфичното в BNI е, че в едно дружество може да има само един представител от конкретна бизнес област.

***

Първото BNI дружество е учредено от д-р Айвън Майснер  през 1985 г. в Калифорния, САЩ.

32 години по-късно организацията е израснала до над 7 300 дружества, в които членуват 190 000 професионалисти и хора от бизнеса.

През 2016 г. членовете на BNI  са в над  65 държави, а разменените бизнес препоръки над 7 700 000.

***

Философия на BNI: Givers Gain

Печелиш повече, когато помагаш на другите да печелят! BNI помага на своите членове да развиват бизнеса си чрез структурирана, позитивна и професионална програма за маркетинг чрез бизнес препоръки от уста на уста, като ги насърчава да развиват значими и дългосрочни отношения с утвърдени  професионалисти и хора от бизнеса.

98% от фирмите разчитат на маркетинг от уста на уста, за да генерират допълнителен бизнес, и само 3% от тях имат разработени системи за привличане на клиенти по този метод.